Opis
Zastosowanie
- motorówki,
- jachty żaglowe i motorowe,
- pojazdy terenowe (samochody, motocykla, quady),
- pojazdy specjalne (wojskowe, wozy strażackie, karetki pogotowia),
- skutery wodne i śnieżne,
- kampery.
Zalety
- długa żywotność projektowana: 8-12lat,
- długa żywotność rzeczywista: 3-10lat; o 70% dłuższa od baterii standardowych; brak efektu gwałtownej utraty pojemności w końcowym okresie eksploatacji,
- małe samorozładowanie; akumulator może być przechowywany bez doładowywania przez okres do 2 lat lub do osiągnięcia napięcia 12V,
- szybkie ładowanie; największa pośród baterii dostępnych na rynku sprawność ładowania – 100% pojemności akumulator odzyskuje w czasie 4 do 6 godzin,
- łatwość montażu; akumulator może być montowany w dowolnym położeniu za wyjątkiem położenia wyprowadzeniami do dołu,
- odporność na wstrząsy i wibracje; Akumulator jest odporny na wstrząsy I wibracje występujące w trakcie normalnego użytkowania,
- ekstremalnie duży zakres temperatur pracy; bez metalowej obudowy od -40°C do +45°, z metalową obudową -40°C do +80°C,
- bezobsługowość; akumulator nie wymaga uzupełniania wody,
- bezpieczeństwo; brak wycieków elektrolitu i emisjii szkodliwych gazów,
Budowa
Akumulatory Odyssey Extreme zbudowane są w technologii TPPL z płaskich cienkich płyt z rdzeniem czystego ołowiu. Płyty takie mogą być cieńsze niż standardowe a w konsekwencji w akumulatorze mieści się ich więcej. Więcej płyt w akumulatorze Odyssey Extreme oznacza większą sumaryczną powierzchnię czynną płyt, a to oznacza więcej zgromadzonej a akumulatorze energii (dwa razy więcej niż w konwencjonalnym akumulatorze). Sprasowany separator listkowy TPPL zapewnia niezwykła odporność akumulatora Odyssey Extreme na wstrząsy i wibracje. Akumulatory Odyssey Extreme są wykonane w technologii AGM tzn. elektrolit jest uwięziony w separatorach z maty szklanej, dzięki czemu baterię można instalować także położone na boku.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.